Onze werkwijze begint met: “uw vraag is ons uitgangspunt” !
Wilt u graag informatie ontvangen? Dan sturen we dat.
Heeft u de voorkeur voor een persoonlijk gesprek bij u thuis of op onze locatie? Dan plannen we dat in.
Heeft u behoefte aan begeleiding bij een aanvraag van een indicatie of PGB? Dan regelen we dat.
Als u uw zorgvraag bij ons neerlegt, gaan we binnen ons team op zoek naar de juiste zorgverleners. We houden daarbij rekening met uw wensen. Wij kunnen zorg inzetten van 1 tot 24 uur per dag.
Ons streven is de zorg in te zetten wanneer dat voor u nodig is. Daar gaan we ons best voor doen! We werken met kleine zorgteams, zodat u niet telkens andere zorgverleners krijgt.
U bouwt een persoonlijke band op met uw zorgverlener, en u heeft een vaste contactpersoon bij ons, die uw zorg coördineert.
We hopen dat onze werkwijze u aanspreekt. Als u uw zorg in onze handen legt, kunnen we laten zien waar wij voor staan, namelijk:
Geen woorden, maar daden!
Zorg kent geen kantoortijden!
Het kan zijn dat in de avond de situatie verslechtert waardoor u eigenlijk niet alleen de nacht in durft.
Of stel dat u op zaterdagochtend een acute zorgaanvraag hebt. Dan is het lang wachten tot het weekend voorbij is!
Als u ons ’s avonds of in het weekend belt beseffen wij dat de nood hoog is. Daarom zijn we 24 uur bereikbaar, 7 dagen per week.
Wij gaan direct voor u aan het werk. Bel ons gerust!
Voor vragen of het regelen van acute zorg is PGB Care Apeldoorn 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.
Hierdoor kunnen wij zeer snel zorg regelen en bij ziekte of plotselinge afwezigheid van de zorgverlener direct een andere zorgverlener inplannen.